2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-06-12

Underlag från behovsanalys

Förra veckan genomförde FINSAM i Malmö en behovsanalys. Syftet med eftermiddagen var att genomföra en gemensam behov…

2024-06-12

Styrgrupp Malmökraften

Idag har Malmökraften vårens sista styrgruppsmöte.

2024-06-12

AI - för människor i utbildning och arbete

FINSAM i Malmö har tillsammans med Funktionsstödsförvaltningen under våren jobbat med att testa AI för att effektivi…

2024-06-05

Behovsanalys

Idag har FINSAM i Malmö genomfört en behovsanalys. Syftet med eftermiddagen var att genomföra en gemensam behovsanal…

2024-05-30

Fortsatta samtal kring daglig verksamhet och vägar vidare till arbete

Samtalen fortsätter mellan funktionsstödsförvaltningen och Arbetsmarknads- och socialförvaltningen kring daglig verk…