Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-02-04

Ledningsgrupp samsjuklighet i Malmö

FINSAM i Malmö deltog i ledningsgrupp för arbetet med samsjuklighet i Malmö

2025-02-04

Malmökraftens beslutsgrupp träffas

Malmökraften har from 2025 blivit en del av ordinarie verksamhet i Malmö stad och på Arbetsförmedlingen. Region Skån…

2025-01-30

EN VÄG IN – mervärde genom en bättre samverkan

Hur skapar man mervärde genom en bättre samverkan mellan myndigheter? Finsamprocesserna som pågått sedan 2022-2023 h…

2025-01-30

Samsjuklighet, projektarbete och lagöversyn med Skåne Nordost

FINSAM i Malmö träffade samordningförbundet Skåne Nordost idag för årets första erfarenhetsutbyte i deras helt nya l…

2025-01-29

FINSAM kopplar samman Försäkringskassan och Uppföljningsmottagningen vuxna efter barncancer

Efter att REKO samarbetet mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin uppmärksammats på Region Skånes intranät kont…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit