2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-11-27

Samtal om Region Skånes arbete och roll i FINSAM fortsätter

Region Skåne har fattat beslut om riktlinjer för sina ledamöter i FINSAM styrelserna i Skåne.

2019-11-27

Samordningsförbundet i Uppsala besöker Malmökraften

Samordningsförbundet i Uppsala och Uppsala kommun har varit nere och pratat Malmökraften i två dagar.

2019-11-21

Tilldelning från Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen för 2020

Statens representanter har beslutat om tilldelning av pengar till FINSAM i Malmö för 2020

2019-11-20

Styrgrupp Aktivitetscenter

Följande står på dagordningen när styrgruppen för Aktivitetscenter träffas

2019-11-20

FINSAM deltar på DUA dialog.

När Arbetsförmedlingen och Malmö stad träffar Delegationen för Unga och Nyanlända till Arbete(DUA) så är även FINSAM…