2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-12-07

Nationella rådets kommunikatör besöker Malmö

Syftet med besöket var att intervjua personal på Avanti och Aktivitetscenter utifrån deras långa erfarenhet av att a…

2018-12-05

CaMp avslutar med sista styrgruppsmötet

CaMp går mot slutet av sin insats och har idag haft sin sista styrgrupp där bland annat resultaten diskuterades och…

2018-12-03

Avanti styrgrupp

Årets sista styrgruppsmöte för FINSAM har genomförts idag

2018-11-30

Kunskapslyft rullar vidare

Idag avrundade vi årets kunskapslyft efter att drygt 250 medarbetare deltagit under året under fyra tillfällen.

2018-11-29

REKO samarbete fortsätter efter finansiering upphör från FINSAM

De senaste veckorna har styrgruppen och arbetsgruppen jobbat fram en överenskommelse kring fortsatt samarbete mellan…