2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-10-29

SUS rapport september 2018

Kansliet har fått i uppgift att ta fram en löpande SUS rapport månadsvis

2018-10-26

Delårsredovisningen i FINSAM 2018 är skriven

Delårsredovisningen har presenterats för styrelsen och kommer föredras för revisionen den 12/11

2018-10-26

Kunskapslyft

Idag deltog cirka 60 personer i Finsams kunskapslyft på Malmö Live

2018-10-25

Styrgruppsutbildning

Idag träffades ett 30 tal deltagare i FINSAMs olika styrgrupper under ledning av Joakim Tranquist och diskuterade st…

2018-10-25

Metodhandbok klar

En viktig bok om omsorg – metodhandbok i att stötta ensamkommande unga hade releasefest idag.