2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-05-15

”hej, hur är det med dig? Har allt gått bra?”

En sms-konversation inleds:”hej, hur är det med dig? Har allt gått bra?””hej Helene. Det går jättebra för mig. Börja…

2018-04-30

Processkarta på CaMp framtagen

Som ett led i arbetet med implementeringen av CaMp har en beskrivning av deras arbetsprocess tagits fram

2018-04-13

GDPR - FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmö jobbar med att säkra sin verksamhet i enlighet med GDPR lagstiftningen

2018-04-10

Årsredovisning avklarad för 2017

Styrelsen i FINSAM och dess ledamöter beviljades idag ansvarsfrihet av revisorerna för verksamhetsåret 2017.

2018-03-28

Metodhandbok beviljas av FINSAM

Metodhandboken riktas till yrkesverksamma som arbetar med ensamkommande unga med psykisk ohälsa inom olika organisat…