2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-03-02

Slutrapport Aktivitetscenter 2015-2017

Även Aktivitetscenter har sammanställt sin verksamhet de tre senaste åren i en slutrapport

2018-03-02

Slutrapport PTSD center 2015-2017

Då har PTSD centers verksamhet de tre senaste åren sammanställts i en rapport.

2018-02-15

Regional nätverksträff FINSAM Skåne

Idag hade alla 14 förbunden i Skåne en nätverksträff.

2018-02-14

Samarbete med Unga Vuxna mottagningen

FINSAM har träffat Unga vuxna mottagningen på Bergsgatan 36 och diskuterat ett samarbete för att sprida deras verksa…

2018-02-14

Kunskapslyft under våren

Under våren kommer FINSAM jobba med två kunskapslyft för anställda inom Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Malmö…