2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-01-11

PTSD center uppmärksammas av Nordens välfärdscenter

FINSAM har kontaktats av Nordens välfärdscenter angående PTSDs arbete de senaste åren.

2018-01-09

Inbjudna till workshop med ESF

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna till workshop av ESF den 25/1 kring kommande Po2 utlysning

2017-12-21

Jul och nyår på FINSAM i Malmö

Vi på FINSAM i Malmö vill tacka alla som under året varit med och jobbat tillsammans för att Malmöbor skall komma ut…

2017-12-21

FINSAM bygger kunskap utifrån medborgarnas berättelser

Ett arbete har pågått under hösten med att hitta ett bra arbetssätt att löpande kunna jobba med gemensamma kunskapss…

2017-12-21

Diskussioner med Kunskapscentrum migration och hälsa

Finsam har tillsammans med Finsam i Lund och Kunskapscentrum migration och hälsa under hösten diskuterat ett samarbe…