2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-11-21

Case diskussioner på Integrerad verksamhet

Ett 60 tal medarbetare från Malmö Stad och Region Skåne träffas och diskuterar gemensamma case

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

2017-11-09

Lärande exempel i Norden

Nordiska ministerrådets avdelning Nordic Welfare har beslutat att införliva Malmöprojektet Internationella kvinnor –…

2017-10-29

" Vart är vi på väg" -10 år med Finsam i Malmö

Samordningsförbundet FINSAM i Malmö har 2017 varit verksamt i 10 år. I samband med detta har en rapport tagits fram…

2017-10-27

Delårsrapport 2017

FINSAM i Malmö har presenterat sin delårsrapport för 2017.