2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-10-27

Styrelsemöte i FINSAM i Malmö 20/10

Den 20/10 fattades bland annat beslut om styrgruppsutbildning, uppdrag att inventera intresse för en ny insats, en f…

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

2017-10-26

Läge om idé att överlappa varandra.

Rapporten 10 år med FINSAM i Malmö presenterades idag inför ett fyrtiotal människor i FINSAMs medlemmar.

2017-10-24

Träffa FINSAM insatser

Träffa företrädare för FINSAM insatser i Malmö på ett enkelt sätt och mingla med andra kollegor bland FINSAMs medlem…

2017-10-23

Styrgruppsmöte Aktivtetscenter

På styrgruppsmötet för Aktivitetscenter träffades Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Malmö stad för att disku…