2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-09-05

En förfrågan om att genomföra en LFA workshop ställdes från två förvaltningar inom Malmö stad.

Arbetsmarknads- och socialförvaltningen samt Funktionsstödsförvaltningen har ställt en förfrågan om att FINSAM ska g…

2023-09-04

FINSAM får uppdrag att ta fram plan för implementering och spridning samt underlag för upphandling av utvärdering.

Idag deltog FINSAM i Malmö i projektledningsgruppen för Malmökraften och fick därifrån uppdrag att ta fram plan för…

2023-08-30

Malmökraften startar upp sin resa mot implementering och spridning av erfarenheter via ESF

Malmökraften har blivit beviljad ESF medel för att arbeta med implementering och spridning av sina erfarenheter. Ida…

2023-08-29

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

På fredag håller FINSAM i Malmö höstens första styrelsemöte

2023-08-29

FINSAM i Malmö inleder samtal med Arbetsmarknads- och socialförvaltningen kring AI.

FINSAM i Malmö kommer under hösten att inleda samtal med sina medlemmar kring AI och utmaningar samt möjligheter att…