2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-07-27

Halvårssammanställning Insikt

Insikt syftar till att undersöka varför Malmöbor fastnar i långvarig arbetslöshet och att se över hur stödet från Ar…

2023-06-27

Sommar på FINSAM i Malmö

Under sommaren kommer FINSAM i Malmö vara öppet följande tider.

2023-06-26

Malmökraften beviljas finansiering av ESF

Malmökraften beviljas finansiering från Europeiska socialfonden from 1 september 2023 tom 31 december 2024.

2023-06-20

FINSAM i Malmö startar uppdrag kring personer med somatisk ohälsa.

Utredaren på FINSAM i Malmö har fått i uppdrag att fördjupa sig i utmaningarna kring personer med somatisk ohälsa sa…

2023-06-20

LÖK gemensamma insatser

Idag träffades styrgruppen för LÖK gemensamma insatser