Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2023-02-02

Malmökraften ger aldrig upp

Malmökraften kommer presentera sitt arbete på SKRs Idékonferens med fokus på arbetsmarknadsfrågor och ekonomiskt bis…

2023-02-01

Årets första styrelsemöte

FINSAM i Malmö har årets första styrelsemöte den 3/2.

2023-01-31

FINSAM bjuds in till AF/FK samarbetet på Arbetsförmedlingen för att diskutera uppdrag i regleringsbrevet.

FINSAM i Malmö kommer utifrån det nya regleringsbrevet på Arbetsförmedlingen träffa handläggare på AF och inventera…

2023-01-30

Utebliven etablering SFI

Utebliven etablering SFI har kommit halvvägs genom sin projektperiod och diskuterade idag de utmaningar som identifi…

2023-01-24

FINSAM i Malmö i fortsatta diskussioner kring ungas väg in på arbetsmarknaden.

Malmö stad samlar ett antal av sina förvaltningar kring att ansöka om finansiering från ESF för att jobba med att hi…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit