2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-10-28

Styrgruppsmöte Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften möte. Följande stod på dagordningen:

2021-10-26

Malmö stad och Helsingborgs stad diskuterar samarbete med FINSAM som plattform

Utifrån det erbjudande som förbundscheferna tagit fram att använda FINSAM som en neutral plattform för utvecklingssa…

2021-10-22

Samtal om samarbete mellan FINSAM Malmö och FINSAM Helsingborg

Idag träffades FINSAM i Malmö och Helsingborg för att planera inför samtal mellan Helsingborgs stad och Malmö stads…

2021-10-21

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Protokollet från styrelsemöte den 15/10 är nu underskrivet.

2021-10-21

SUS nätverket konsulteras vid utveckling av det nya uppföljningsstemet

FINSAM i Malmö sitter med i det nationella SUS nätverket som idag diskuterade frågor från utvecklarna av det nya upp…