2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-06-02

Delutvärdering på FACT/konsultationsteam tas upp på styrgruppsmöte 4/6

Styrgruppen på FACT kommer träffas 4/6 för att diskutera om det integrerade FACT-teamets konstruktion och arbetssätt…

2020-06-01

Malmökraften uppmärksammas nationellt på Försäkringskassans hemsida

Malmökraften fortsätter att uppmärksammas ute bland förbundets medlemmar. Nu senast är det Försäkringskassan som lag…

2020-06-01

Nationell referensgrupp för kommunikation

Idag träffas den nationella referensgruppen för kommunikation av samordningsförbunden under parollen "Tillsammans gö…

2020-06-01

Regionalt nätverk i FINSAM i Skåne träffas digitalt

Idag träffades nätverket i FINSAM Skåne digitalt och diskuterade höstens aktiviteter.

2020-05-27

Workshop - Revidering av lokala överenskommelser

Idag var FINSAM i Malmö med vid uppstarten av revideringen av tre lokala överenskommelser mellan Malmö stad och Arbe…