2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-05-26

Kraften hos de många

FINSAM i Malmö har blivit inbjudet till ett nätverk för att diskutera möjligheterna med medskapande möten on-line. D…

2020-05-19

FACT för öppenvårdspsykiatrin i Malmö stad

FINSAM var idag med och arrangerade ett digitalt möte med vuxenpsykiatrin, Funktionsstödsförvaltningen och Arbetsmar…

2020-05-13

Styrgruppsmöte Malmökraften

På fredag har Malmökraften styrgruppsmöte.

2020-05-13

Dua nyanlända har digitalt styrgruppsmöte

Idag har DUA nyanlända styrgruppsmöte. Följande står på dagordningen:

2020-05-12

Aktivitetscenter kör workshop med 20 deltagare från FINSAMs alla medlemmar digitalt

Idag hade FINSAM en workshop digitalt inför att aktivitetscenter påbörjat arbetet med att ansöka om finansiering frå…