2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-06-01

Kunskapslyft visar på nytta och rekommenderas till andra

Under våren har FINSAM kört två olika typer av kunskapslyft med syfte att väcka nyfikenhet, lust och mod att våga ko…

2018-06-01

Intervjuer av Malmöbor aktuella på Arbetsförmedlingen, AMA och IOF

Under hösten 2017 blev FINSAM i Malmö tillfrågade om de kunde genomföra intervjuer med Malmöbor som var aktuella på…

2018-05-31

Styrelseprotokoll underskrivet

Styrelsen i FINSAM hade styrelsemöte 22/5 2018.

2018-05-30

Maria Malmö Tramadol uppmärksammas

Edico är en tidning för medarbetare inom gymnasie- och vuxenutbildningsförvaltningen i Malmö stad. De har uppmärksa…

2018-05-30

Pilot skuggning

I samtal med chefer i Malmö som haft goda erfarenheter av att arbeta med skuggning internt fick FINSAM under våren 2…