2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-06-25

Anton 24 Camp

Före Camp:Det fungerade bra för mig i grundsärskolan. Det blev dags att söka till gymnasiet. Läraren rekommenderade…

2018-06-25

FINSAM stöttar Kunddriven verksamhetsutveckling efter insatsen tar slut

Kunddriven verksamhetsutveckling har tagit fram insikter som inneburit möjligheter till förbättrat arbetssätt mellan…

2018-06-25

Ung Malmö och Unga Vuxna jobbar ihop sig

FINSAM i Malmö kommer att stötta samarbetet mellan Ung Malmö och Unga vuxna genom att arrangera två workshopar under…

2018-06-18

REKO planerar workshop för att sammanfatta lärdomar till styrgrupp

Styrgruppen till REKO har via FINSAM gett de som arbetar i insatsen ett uppdrag.

2018-06-18

Föreläsning om psykos

Den 23/5 genomfördes en föreläsning om psykos på aktivitetscenter. Förläsare var Per Granvik, verksamhetsutvecklare…