2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-09-13

Region Skåne, Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan besöker Regionala Nätverket

Idag träffar företrädare för Region Skåne och Arbetsförmedlingens och Försäkringskassans nationella resurser för FIN…

2018-09-10

Styrelsemöte 4 september 2018

FINSAM har haft styrelsemöte med en del information kring höstens arbete och fokus på effekter och verksamhetens rik…

2018-09-03

Gör din röst

CaMp-projektet närmar sig sitt slut. Vi vill därför bjuda in alla CaMp-deltagare till ett avslutningstema där vi kom…

2018-08-30

Styrgruppsmöte på CaMp

Idag träffas styrgruppen för CaMp för första gången i höst.

2018-08-29

Malmökraften presenteras på egen informationssida.

Nu har parterna i Malmökraften gemensamt tagit fram en egen informationssida.