2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-10-12

Regional inspirationsdag i Eslöv

I år hade vi temat Liv-Arbetsliv. Ett åttiotal deltagare tog del av dagen.

2018-10-10

Planeringsdag Styrgrupp Dua Nya

Idag har styrgruppen för DUA Nyanlända träffats och FINSAM deltog.

2018-10-04

Stickprov på insatser genomförs enligt revision

FINSAM fick i uppdrag att införa en rutin för stickprovsmässig kontroll av redovisat ekonomiskt utfall i sina insats…

2018-10-01

FACT/konsultationsteam tar fram projektplan

Idag har FACT/konsultationsteamen haft styrgruppsutbildning haft styrgruppsmöte.

2018-10-01

Processledarutbildning inom FINSAM

FINSAM i Malmö kommer under hösten att erbjuda en processledarutbildning för de som jobbar i våra insatser.