2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-10-19

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Den 19/10 hade FINSAM i Malmö styrelsemöte

2018-10-19

Kunddriven verksamhetsutveckling avslutas

Projekt Kunddriven verksamhetsutveckling är ett samverkansprojekt mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen dä…

2018-10-18

Hantverket i Samordningsförbunden

Ett arbete med att fördjupa kunskapen om hantverket att jobba i samordningsförbund har gjorts. Ta del av slutsatsern…

2018-10-17

Förbundschefsdagar i Stockholm

Den 16-17 arrangerade Nationella rådet de årliga förbundschefsdagarna.

2018-10-15

Processledarutbildning inom FINSAM fortsätter

Syftet med utbildningen är att ge deltagarna kunskap om och verktyg kring processledning i enprojektmiljö. Andra til…