2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-11-12

Delårsredovisningen i FINSAM 2018

Idag föredrogs delårsredovisningen för FINSAM i Malmö 2018 för revisorer från Malmö stad, Region Skåne och Deloitte

2018-11-09

Uppföljning kunskapslyft

Den 26/10 hade FINSAM sitt andra kunskapslyft för året för nyanställda

2018-11-07

Styrgrupp Malmökraften

Styrgruppen träffades på Granens vårdcentral

2018-11-06

Tramadol projekt uppmärksammas på SVTs lokala nyheter

Sedan ett år tillbaka har Maria Malmö jobbat med kartläggning och kunskapsinsamling om tramadol missbruk, föreläsnin…

2018-10-31

Tertialuppföljning i FINSAM utvecklas

I syfte att lyfta fram insikter tydligare och möjliggöra för styrelsen att styra över beslutade insatser har förslag…