2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-12-21

Diskussioner med Kunskapscentrum migration och hälsa

Finsam har tillsammans med Finsam i Lund och Kunskapscentrum migration och hälsa under hösten diskuterat ett samarbe…

2017-12-20

Probleminventering kring funktionsvariation

Idag har FINSAM varit involverade i en probleminventering kring arbetet med funktionsvariation på Arbetsmarknads- oc…

2017-12-19

FINSAM förbereder inför ESF projekt

FINSAM har fått i uppgift att ta fram lokala förutsättningar kring ett nationellt ESF projekt.

2017-12-13

Förberedelser inför uppstart Avanti

Idag hade styrgruppen för Avanti träff och lokalfrågan diskuterades men även en lägesgenomgång kring övergång från P…

2017-12-12

Intervjuer på Öster

Idag sitter Finsams utredare på individ- och familjeomsorgen på Öster för att intervjua Malmöbor.