2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-03-30

Föreläsning: Kultur och psykisk ohälsa

Arbete i en mångkulturell miljö kan vara både väldigt givande och riktigt frustrerande: Hur påverkar kulturell bakgr…

2023-03-30

Regional nätverksträff FINSAM i Malmö

Det finns 14 samordningsförbund i Skåne. På fredag ska vi alla träffas digitalt och diskutera nuläge och framtid til…

2023-03-29

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Protokollet från FINSAM i Malmös styrelsemöte 17/3 är nu undertecknat.

2023-03-29

Årsredovisningen FINSAM i Malmö 2022

FINSAM i Malmö har avlagt årsredovisning för 2022.

2023-03-29

Styrgruppsmöte Malmökraften

Malmökraften hade styrgruppsmöte idag.