2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-05-09

Sweco utvärderar Malmökraften 2.0

Sweco har haft i uppdrag att utvärdera och följa Malmökraften 2.0 från april 2020 till december 2022.

2023-05-08

LÖK gemensamma insatser

Idag träffades LÖK gemensamma insatser. En översyn av överenskommelserna i staden pågår och detta diskuterades bland…

2023-05-02

FRAM tar fram ny broschyr

FRAM har tagit fram en förtydligad beskrivning av sin verksamhet.

2023-04-27

Breddad rekrytering och språkutveckling i arbetslivet

Imorgon kommer FINSAM i Malmö och projekt Utebliven Etablering bjuda in till en inspirationsdag om breddad rekryteri…

2023-04-27

Uppsök Ung Malmö bjuder in till spridningskonferens av ESF-projektet React-EU Uppsök!

Idag kommer Ung Malmö prata om sina erfarenheter från React EU Uppsök.