2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-05-24

Storstadssamverkan Malmö, Göteborg och Stockholm

Städerna och Arbetsförmedlingen i Malmö, Göteborg och Stockholm har under några år träffats för att utbyta erfarenh…

2023-05-24

Uppföljning FINSAM

Referensgruppen för Uppföljning FINSAM träffades idag.

2023-05-22

Vad ska jag göra med det jag är bra på?

Vad ska jag göra med det jag är bra på? Mitt namn är Hampus, jag jobbar som plåtslagare och jag har diagnosen asperg…

2023-05-17

Inspektionen för socialförsäkringen(ISF) presenterar effektutvärdering i Malmö

Inspektionen för socialförsäkringen(ISF) presenterar effektutvärdering på regional ledningsgrupp för Arbetsförmedlin…

2023-05-15

Styrgrupp Utebliven etablering SFI

Utebliven etablering hade idag sista styrgruppsmötet innan sommaren som en uppstart inför sista årets genomförande.