Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2024-08-27

Tjänsteinnovation i välfärden - vinster och utmaningar FINSAM Landskrona Svalöv

Samordningsförbundet FINSAM Landskrona Svalöv bjöd idag in till samtal om tjänsteinnovation i välfärden.

2024-08-23

Implementeringsstrategi och metodmanual för Malmökraften och lokala/regionala Kraftverksamheter

PwC har under året haft i uppdrag att ta fram en implementeringsstrategi och metodmanual för Malmökraften och lokala…

2024-08-22

Administrativt stöd vid arbetet med LÖK gemensamma insatser

Lokal överenskommelse (LÖK) gemensamma insatser har utsett FINSAM som ständig sekreterare och alla deltagande organi…

2024-08-21

Implementeringssamtalen fortsätter kring Malmökraften

Idag fortsatte samtalen kring möjligheterna att implementera Malmökraften 2025 mellan alla deltagande organisationer…

2024-08-20

AI Sweden och Innovation Skåne möter Malmö och Skåne Nordost

Som en del av det verksamhetsuppdrag FINSAM i Malmö har kring AI under 2024 har en omvärldsbevakning lett till dagen…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit