2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-09-06

Samordningsförbundet Stockholms stad följer FINSAM i Malmö

Under två veckor följde en verksamhetsutvecklare från Samordningsförbundet i Stockholm FINSAM i Malmö. Läs hennes re…

2022-09-06

Styrelseprotokoll 20220826 undertecknat

Styrelsen i FINSAM i Malmö har haft sammanträde den 26/8. Nu är protokollet från styrelsemötet undertecknat. Ta del…

2022-09-05

Malmökraften har tagit fram en film

Malmökraften 2.0 är ett projekt som ska underlätta för Malmöbor som söker arbete. Målet är att ta fram ett arbetssät…

2022-08-28

Ny rapport Professionell samverkan kring Malmöbor i behov av SFI-studier

Utebliven etablering SFI har lämnat sin andra rapport ifrån sig. Denna gång med ett fokus på de professionellas samv…

2022-08-27

Styrelsemöte på FINSAM i Malmö

Höstens första styrelsemöte tog plats idag.