2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-08-27

Dialog angående långtidsarbetslösa i samverkan

Arbetsförmedlingen har fått i uppdrag nationellt att se över hur ett arbete med personer som varit långtidsarbetslös…

2022-08-26

Rapport för projektet Kultur på recept

Kultur på recept har lämnat in sin slutrapport

2022-08-18

Styrgruppsmöte Utebliven etablering SFI

Höstens första styrgruppsmöte innehöll bland annat en presentation av en rapport framtagen kring samverkan runt SFI.

2022-08-16

SUS nätverket träffas nationellt

Idag träffades det nationella SUS nätverket för fortsatta diskussioner kring bland annat det uppföljningssystem som…

2022-08-16

LÖK gemensamma insatser

Idag var FINSAM med på den lokala överenskommelsen kring gemensamma insatser.