2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-12-08

Fortsatta samtal kring utveckling av nytt uppföljningssystem av samordningsförbund

FINSAM i Malmö är med i en nationell referensgrupp kring framtagandet ett nytt uppföljningssystem av samordningsförb…

2021-12-06

Utvärdering kring Kryddgårdenmodellen

Idag träffade styrgruppen för Kryddgårdenmodellen forskare från Lunds universitet för att diskutera möjliga upplägg…

2021-12-03

SUS nätverket träffas för årets sista samtal kring uppföljning av samordningsförbundens verksamhet via SUS

FINSAM i Malmö är med i det nationella nätverk som diskuterar uppföljning av samordningsförbundens verksamhet och id…

2021-12-02

Årets sista styrgruppsmöte Avanti 2.0

Idag har Avanti 2.0 årets sista styrgruppsmöte

2021-12-01

Publicerad artikel kring kultur på recept

FINSAM i Malmö har startat ett projekt kring Kultur på recept. Nu har en artikel publicerats i BMC Health services r…