2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-11-10

Delårsredovisning 2021

På fredag avger FINSAM i Malmö delårsredovisning.

2021-11-10

Regionalt nätverk FINSAM Skåne

Idag träffades det regionala nätverket för FINSAM i Skåne och diskuterade utmaningar och lösningar.

2021-11-04

Nytt uppföljningssystem för samverkan genom samordningsförbund (Finsam)

Det pågår ett arbete med att ta fram ett nytt uppföljningssystem för att kunna följa upp resultaten av finansiell sa…

2021-10-29

Lokal överenskommelse gemensamma insatser

FINSAM i Malmö är med i styrgruppen av den lokala överenskommelsen för gemensamma insatser i Malmö.

2021-10-28

Referensgrupp projekt uppföljning Finsam

Referensgruppen projekt uppföljning Finsam träffas idag för det fortsatta arbetet med att diskutera utvecklingen av…