2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-10-01

FRAM håller styrgruppsmöte

Idag håller FRAM styrgruppsmöte. Följande står på agendan.

2021-09-29

Styrgrupp REKO

Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg och Försäkringskassan har i fyra år samarbetat för att malmöbor som möter bägge org…

2021-09-28

Workshop unga utrikesfödda kvinnor

FINSAM har idag på uppdrag av Arbetsmarknadsavdelningen i Malmö stad varit delaktig i processledning och dokumentati…

2021-09-27

Regional ordförandeträff FINSAM Skåne

Idag träffades förbundsordförande och förbundschefer i Skåne och presenterade sina verksamheter samt lyssnade på ESF…

2021-09-24

Chefsnätverket i FINSAM samlas

Två gånger per år samlar FINSAM i Malmö de högsta tjänstepersonerna i sina medlemmar för ett förutsättningslöst samt…