2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-10-19

Uppstartsworkshop på Kultur på recept

Idag träffades en arbetsgrupp för att gå igenom ingångar och utgångar för deltagare till Kultur på recept och dela m…

2021-10-14

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Imorgon har FINSAM i Malmö sitt näst sista styrelsemöte för året. Följande står på agendan:

2021-10-14

Nytt system för uppföljning av samordningsförbund provtrycks

Idag hade förbundschefen möjlighet att ge feedback, utifrån sin erfarenhet som användare av SUS, på det nya systemet…

2021-10-13

Kryddgårdenmodellen tar fram projektplan

FINSAM i Malmö arbetade som processledare vid framtagandet av en första projektplan fram till sommaren.

2021-10-13

Implementering på Malmökraften

FINSAM har under sommaren gått igenom all dokumentation och sett följande som särskiljer Malmökraften.