2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-09-15

Halvtidsutvärdering diskuteras på Malmökraften

På dagens styrgruppsmöte diskuterades halvtidsutvärdreringen som nyligen släppts

2021-09-15

Make it work förbereder för fortsättning efter finanisering

Make it work har finansierats av FINSAM sedan våren 2020 och går nu in i slutdelarna av projektet med en förfrågan o…

2021-09-14

Tillsammans gör vi skillnad

FINSAM i Malmö deltar i en nationell referensgrupp i kring kommunikation som idag träffas för att färdigställa en ko…

2021-09-14

Regionalt nätverk FINSAM Skåne

Idag bjöd FINSAM Landskrona Svalöv in till regionalt nätverk i FINSAM i Skåne.

2021-09-13

Kultur på recept igång

Kultur på recept är igång och hade idag sitt första styrgruppsmöte. Idag presenterade styrgruppens medlemmar sig för…