2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2022-12-21

God Jul och gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna. Den 27/12 - 28/12 2022 kommer vi hålla helt stängt och…

2022-12-21

God Jul och Gott nytt år 

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna. Den 27/12 - 28/12 2022 kommer vi hålla helt stängt och…

2022-12-20

Butik Torsten - the place to be

Butik Torsten är en del av FRAM. Det är en butik med hantverksprodukter, lokalt och egen design, möbler där deltagar…

2022-12-14

FINSAM i Malmö förtydligar tre tjänster

I samband med den nya mandatperioden 2023-2026 har FINSAM i Malmö förtydligat sina tre tjänster och arbetat med att…

2022-12-12

Referensgrupp Uppföljning FINSAM

SUS kommer att upphöra att användas from 2023 och Försäkringskassan har tagit fram ett nytt system som ska sjösättas…