2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2021-05-14

FACT konsultationsteamet avger slutrapport och fortsätter sin verksamhet efter finansiering

FACT fortsätter sin verksamhet efter finansiering. Läs mer i slutrapporten hur detta möjliggjorts.

2021-05-07

FRAM har styrgruppsmöte

Idag har FRAM styrgruppsmöte med följande på dagordningen.

2021-05-06

FACT/konsultationsteamet fortsätter efter FINSAM finansiering

FINSAM avslutade finansieringen av FACT/konsultationsteamet efter 3,5 år den sista april 2021 men arbetet med FACT/k…

2021-05-06

DUA har styrgruppsmöte

Idag träffas styrgruppen för DUA-LÖK gemensamma aktiviteter.

2021-05-05

Nationell kommunikation om FINSAM

Idag träffades referensgruppen för nationell kommunikation kring att ta fram en kampanj om värde FINSAM skapar.