2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2020-04-22

Nationell referensgrupp kring kommunikation angående FINSAM i Sverige

Finsam i Malmö är med i en nationell referensgrupp för att utveckla kommunikationen kring FINSAM. Tanken är att ett…

2020-04-16

Promemoria Språkplikt – Deltagande i grundutbildning för rätt till försörjningsstöd

FINSAM i Malmö har beretts möjlighet att inkomma med ett remissvar på Promemoria Språkplikt – Deltagande i grundutbi…

2020-04-16

Styrelseprotokoll FINSAM i Malmö

Styrelsen i FINSAM hade styrelsemöte den 25/3.

2020-04-16

Avanti styrgrupp

Avanti har styrgrupp idag och följande står på dagordningen.

2020-04-15

Digital styrgruppsutbildning för Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften styrgruppsutbildning digitalt.