Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2025-03-04

Effektiv resursanvändning inom arbetslivsinriktad rehabilitering – FRAM

FINSAM och Lunicore kommer att tillsammans med FRAM jobba med en förstudie kring "Effektiv resursanvändning inom arb…

2025-03-03

Tal till text lösning verksamhet

Under våren 2024 tog FINSAM fram en förstudie kring arbetet på daglig verksamhet med syfte att effektivisera arbetet…

2025-02-28

LÖK gemensamma insatser - styrgrupp

På fredag har LÖK gemensamma insatser styrgrupp. Följande dagordning är satt.

2025-02-27

Styrgrupp FRAM februari 2025

På torsdag har FRAM styrgruppsmöte och följande står på agendan.

2025-02-24

Behovsanalys FINSAM i Malmö

Styrelsen i FINSAM i Malmö har gett ett uppdrag att genomföra en behovsanalys under våren 2025. Denna kommer fungera…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit