2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2023-03-30

Föreläsning: Kultur och psykisk ohälsa

Arbete i en mångkulturell miljö kan vara både väldigt givande och riktigt frustrerande: Hur påverkar kulturell bakgr…

2023-03-30

Regional nätverksträff FINSAM i Malmö

Det finns 14 samordningsförbund i Skåne. På fredag ska vi alla träffas digitalt och diskutera nuläge och framtid til…

2023-03-29

Styrelsemöte FINSAM i Malmö

Protokollet från FINSAM i Malmös styrelsemöte 17/3 är nu undertecknat.

2023-03-29

Årsredovisningen FINSAM i Malmö 2022

FINSAM i Malmö har avlagt årsredovisning för 2022.

2023-03-29

Styrgruppsmöte Malmökraften

Malmökraften hade styrgruppsmöte idag.