2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-03-06

FINSAM tar fram metodstöd för Malmökraften

FINSAM i Malmös utredare har, tillsammans med en metodgrupp bestående av projektledningen och medarbetare i Malmökra…

2020-03-03

Styrgrupp FACT

Idag var det styrgruppsmöte på FACT/konsultationsteamen.

2020-03-03

Arbetsutskott Region Skåne FINSAM Skåne

Idag träffades Region Skånes ansvarige tjänsteperson för FINSAM och företrädare för förbunden i Skåne och diskuterad…

2020-02-28

Styrgruppsmöte Aktivitetscenter

Idag träffas styrgruppen för aktivitetscenter för att diskutera processen kring framtagandet av en ny ansökan till F…

2020-02-28

Mentorer från psykiatrin pratar om psykos

Mentorer med egenupplevd erfarenhet av sjukdom pratar om psykos inför ett trettiotal handläggare i det förstärkta sa…