2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-02-10

Hälsofrämjande etablering håller styrgruppsmöte

Projektet Hälsofrämjande etablering stöttar nyanlända med ohälsa/funktionsnedsättning på vägen mot arbete eller stud…

2020-02-04

Samordningsförbunden FINSAM i Skåne bjuder in till att utveckla ett nytt ledarskapsprogram med fokus samverkan

Samordningsförbunden i Skåne har under 2019 diskuterat fram möjligheten att utveckla ett chefsprogram för chefer i v…

2020-02-04

Styrgrupp Avanti

Avanti har idag styrgrupp med följande på agendan

2020-02-03

FINSAM bjuds in till samtal om lokal överenskommelse kring försörjningsstöd

Idag presenterade FINSAM sin verksamhet för styrgruppen för den lokala överenskommelsen kring försörjningsstöd.

2020-02-03

Inriktning FINSAM i Malmö 2019–2022

Styrelsen i FINSAM i Malmö fattade den 13 februari 2019 beslut om inriktning för verksamheten med syfte att säkerst…