2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-04-10

Workshop om lärande och implementering

Projektplattformen Etablera fler snabbare höll idag en workshop om lärande och implementering

2019-04-08

Styrgrupp på Aktivitetscenter

Idag träffades styrgruppen på Aktivitetscenter

2019-04-05

FINSAM är med på DUA Ungas styrgrupp

Idag träffas DUA Ungas styrgrupp.

2019-04-03

Årsredovisning 2018 godkänd av revisorerna

Verksamheten för 2018 har reviderats och godkänts av förbundets revisorer

2019-04-02

Avanti uppmärksammas i dansk studie

Avanti uppmärksammas som ett gott exempel i en dansk studie gjord av Center för udsatte flygtninge i Danmark