2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-03-19

Maria Malmö Tramadol referensgrupp

Idag hade referensgruppen för projektet Maria Malmö Tramadol möte

2019-03-19

Gör samordningsförbund någon skillnad?

Inspektionen för socialförsäkringen (ISF) har fått i uppdrag av regeringen att utvärdera den verksamhet som samordni…

2019-03-18

Styrgrupp i Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften möte

2019-03-15

Skåneveckan för psykisk hälsa

Idag träffas ett antal aktörer för att planera 10 årsjubileet av Skåneveckan för psykisk hälsa på Studieförbundet Vu…

2019-03-13

Kan design användas för att utveckla offentlig sektor

Idag träffades ett antal samordningsförbund och ett nationellt nätverk kring tjänstedesign.