2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-02-27

CaMp avslutar med slutrapport

CaMp har haft som målsättning att människor med funktionsnedsättning skulle närma sig arbetsmarknaden med hjälp av C…

2019-02-22

Styrelsen i samordningsförbundet har haft sammanträde

Beslut om inriktning för förbundet 2019-2022, uppföljning av tertial 3 2018 och omfördelning av resurser på Avanti v…

2019-02-21

Arbetet med effektutvärdering via ISF inleds

Malmökraften kommer utvärderas av Inspektionen för socialförsäkringen, ISF

2019-02-20

Regionråd besöker FINSAM i MAlmö

Idag hade vi besök från Region Skånes högsta politiska ledning

2019-02-18

Chefsnätverk träffas i FINSAM

I två år har FINSAM tillhandahållit en arena för höga chefer i medlemsorganisationerna att träffas.