2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-01-25

Utställning CaMp stadshuset

CaMp kommer att köra en utställning baserad på deltagarnas berättelser på Malmö stadshus 24 januari – 7 februari 201…

2019-01-25

Gör din röst hörd

Ta del av deltagarna i CaMps berättelser som i vanliga fall inte hörs och syns i samhället.

2019-01-24

Styrelsen i FINSAM i Malmö 2019-2022

2019 börjar en ny mandatperiod och en del nya namn kommer att komma in i FINSAM i Malmös styrelse.

2019-01-23

Styrgrupp Malmökraften

Idag hade Malmökraften styrgruppsmöte

2019-01-21

Att möjliggöra en sammanhållen vård.

Integrerad verksamhet har tagit fram en handbok för samarbete kring personer med missbruk, beroende och psykisk ohäl…