2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-09-19

Kryddgårdenmodellen har höstens första styrgrupp

Kryddgårdenmodellen syftar till att utveckla och etablera metoder för samplanering och informationsutbyte mellan Arb…

2022-09-14

Effektutvärdering Malmökraften fortsätter genom Inspektionen för socialförsäkringen

Den 27/9 planerar Inspektionen för socialförsäkringen att komma ner till Malmö för att diskutera de slutgiltiga deta…

2022-09-13

FINSAM i Malmö och Länsstyrelsen i Skåne tydliggör kontaktvägar mellan varandra

Idag träffades företrädare för Länsstyrelsen och FINSAM i Malmö för att presentera sina respektive uppdrag och tydli…

2022-09-08

Avanti håller styrgruppsmöte

Avanti höll idag höstens första styrgruppsmöte.

2022-09-08

Socialförsäkringsminister Ardalan Shekarabi besökte FINSAM i Malmö

Den 8-9 september besöker socialförsäkringsminister Ardalan Shekarabi Malmö och Helsingborg.Statsrådet ska bland ann…