2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-05-20

Studenter från Linneuniversitet intervjuar FINSAM i Malmö kring NPF diagnoser och psykisk hälsa

Två studenter intervjuade FINSAM i Malmö kring verksamheten kring psykisk hälsa men också kring projektformen som ar…

2022-05-19

Storstadssamverkan

Samordningsförbunden i Stockholm, Göteborg, Uppsala och Malmö träffades den 18-19/5 i Uppsala för att diskutera blan…

2022-05-16

Uppföljning FINSAM

Ett arbete med att ta fram ett helt uppföljningssystem som kommer kallas Uppföljning Finsam görs just nu av Försäkri…

2022-05-14

Ungdomskonferens med Arbetsmarknadsavdelningen, Ekonomiskt bistånd och boende samt Arbetsförmedlingen

Idag träffades arbetsmarknadsekreterare, socialsekreterare och arbetsförmedlare för en heldagskonferens kring unga a…

2022-05-13

Föreläsning om mentalisering

Fredagen den 13/5 föreläste Maria Wiwe, psykolog, för projektledning och medarbetare i Malmökraften. Titeln på förel…