Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2023-06-01

Kryddgårdenmodellen planerar för hösten

Styrgruppen för Kryddgårdenmodellen träffas på fredag med följande dagordning.

2023-06-01

Styrgrupp och arbetsgrupp träffas i Utebliven etablering SFI

Idag möts styrgrupp och arbetsgrupp träffas i Utebliven etablering SFI för att planera inför det avslutande verksamh…

2023-05-29

Styrgrupp på Insikt

Idag hade Insikt styrgruppsmöte

2023-05-29

FINSAM kopplar samman kring ADHD

Vuxenpsykiatrin har kontaktat FINSAM i Malmö med en fråga kring den ökade förekomsten av personer med ADHD och utifr…

2023-05-24

Storstadssamverkan Malmö, Göteborg och Stockholm

Städerna och Arbetsförmedlingen i Malmö, Göteborg och Stockholm har under några år träffats för att utbyta erfarenh…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit