2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-05-04

Styrgruppsmöte projekt Utebliven Etablering

På fredag håller Utebliven etablering SFI styrgruppsmöte med bland annat presentation av vilka insikter som framkomm…

2022-05-04

Workshop kring unga utrikesfödda kvinnor

FINSAM i Malmö har fått uppdraget att arrangera två workshops under våren. Grunden till workshoparna bygger på det f…

2022-05-04

Att leda digitala kreativa och medskapande möten

Idag hade vi den andra av två delar kring att leda kreativa och medskapande möten. Fokus var på digitala möten denna…

2022-05-03

Skrivargrupp kring Malmökraften träffas

En grupp med representation från Malmö stad, Arbetsförmedlingen , Försäkringskassan och FINSAM har fått i uppdrag at…

2022-05-02

Make It work lämnar slutrapport

Make it work är ett projekt som finansierats av FINSAM sedan 2020 och haft fokus på att utveckla det befintliga samv…