2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-03-22

Referensgrupp för projekt uppföljning Finsam.

Uppföljningssystemet av FINSAM är i full utveckling och FINSAM i Malmö deltar i den referensgrupp som bidrar med per…

2022-03-18

Lokal överenskommelse gemensamma insatser

Idag har FINSAM varit med på styrgrupp för Lokal överenskommelse gemensamma insatser.

2022-03-18

Information om Arbetsförmedlingen hos Internationella kvinnoföreningen

Inom ramen för ett pågående uppdrag framkom ett behov av information om Arbetsförmedlingens tjänster hos en grupp ut…

2022-03-17

Styrgrupp Utebliven etablering SFI

Imorgon kommer styrgruppen för Utebliven etablering SFI träffas.

2022-03-16

Styrgrupp Malmökraften

Idag diskuterade styrgruppen för Malmökraften förutsättningar inför ett fortsatt samarbete efter 2022 kring de erfar…